javahermarket

جزوه کارگاه شبکه های محلی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 19018
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1



برای دریافت کد کلیک کنید

شما می توانید با انتخاب شبکه ی دلخواه آن را به صورت آنلاین در پلیر خود تماشا کنید

فقط برای شما دوستان 2

 سلام دوستان

خوشحالم که بعد از حدود 10 روز تونستم یک بار دیگه سایت رو بروز کنم. از امتحان میانترم ریاضی عمومی که راحت شدم دنبال چند تا جزوه خوب برای کارگاه شبکه گشتم. توی این پست جزوه کارگاه شبکه های محلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه رو براتون گذاشتم که امیدوارم به کارتون بیاد.

البته قبل از گذاشتن لینک باید از استاد موسوی که جلسه ی قبل کارگاه واقعاً من رو خجالت زده کرد و کلی از سایت تعریف و تمجید کرد تشکر کنم. انشاء الله که با این سایت و مطالب موجود در آن بتونم زحمات استادان خوبی همچون موسوی, امانی فر, عباداتی و ... رو  که همیشه به این سایت لطف داشتند جبران کنم. شما دوستان هم اگر نظری و یا مطلبی دارید می تونید از طریق نظرات بیان کنید و مطمئن باشید نظراتتون خوانده می شود.

 

نوع فایل: RAR

حجم فایل: 4.03m

لینک دانلود:

 پسوورد: student1389.vcp.ir



نظرات شما عزیزان:

رحمان
ساعت0:13---20 مهر 1390
مرسی ماهم استفاده کردیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب